2019 Árjegyzék


Árjegyzék 2019

A 2019-es árjegyzék a "2019 Árjegyzék" linkre  kattintva érhető el! 


90.9 Jazzy Rádió – Stílus és szenvedély!


A stílusos, igényes muzsikákat kedvelő hallgatók örömére a 90.9 Jazzy Rádió 2007. február 14-én elindult Budapesten. A 90.9 Jazzy Rádió finomra hangolt zenei stílusával, érdekes, intellektuális műsoraival olyan rádiós unikumot hozott létre, mely része a művelt, nyitott gondolkodású emberek életének.

 

„Jazzy zene” repertoárja jazzből és társműfajaiból áll: Jazz, Smooth Jazz, Swing, Dixieland, Latin Jazz, Soul, Lounge; a jazz érintésével, a jazz szórakoztató és érthető darabjaival. Lejátszási listánk több mint 3000 dalból áll, emiatt ritka az ismétlés, a dalok agyonjátszása. Kiemelt figyelemmel követi a hazai jazzéletet, teret ad a hazai előadóknak.

 

A 90.9 Jazzy Rádió a klasszikus értékrendnek megfelelő értékeket közvetít. A férfi és a női hallgatók aránya 55-45%. Nincsenek bulvárhírek, elsődleges szerepet kapnak a gazdaság és a közlekedés főbb hírei. Napközben (10-16 óra között) minimális a szövegarány, hétvégenként életmód magazin műsorok (egészségmegőrzési magazin, média magazin, különféle jazz műsorok) színesítik a műsorstruktúrát.

 

A 90.9 Jazzy Rádió az egyetlen jazz zenei rádió Magyarországon.

 


A
90.9 Jazzy Rádió előnyei

 

  • Egyenletes napi hallgatottság, erős állomáshűség, hosszú napi hallgatottsági idő => nincs „elkapcsolás”
  • Vezető pozíció a prémium kategóriás rádiók között
  • Célzott kommunikációt biztosít – nem kell kifizetni a holtszórásból adódó költségeket
  • A műsorkörnyezet és a színvonalas zene erősíti a hirdetés imázsát: minőség – elegancia – stílus
  • Válogatott hirdetői kör
  • Minimális reklámzaj, 2 reklámblokk óránként, maximum 3-3 db spottal
  • 2007 februári indulás óta több, mint 6%-os hallgatottság

 

Hallgatóink

 

  • Elsősorban 30+ korcsoport, de leginkább életstílus rádiózók
  • Intelligens, művelt, különleges, kreatív, nyitott gondolkodású, ambiciózus emberek
  • Szellemi foglalkozásúak
  • Többségében diplomások/friss diplomások
  • Hallgatóink jelentős része a tényleges vásárlóerővel rendelkező 25-50 éves célcsoportba tartozik
  • Hallgatói összetételében jelentősen felülreprezentált az AB célcsoport